ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΩΝ ΜΠΕΝΙΤΣΩΝ
Σε συνέχεια των φωτογραφιών που σας έστειλα απο τον φραγμένο με σκουπίδια και μπάζα δρόμο που οδηγούσε απο την Αγία Κυριακή στον Υλαικό λημένα (λημνοθαλασσα Χαλικιόπουλου),επτρέψτε μου να σας στείλω σήμερα φωτογραφίες από τον Βιολογικό των Μπενιτσών.Η κατασταση ειναι πολύ χειρότερη απο αυτήν που μπόρεσα να αποτυπώσω στιςφωτογραφίες. Δίπλα στον δρόμο που οδηγεί στο κτηριο του βιολογικού βλέπετε τον τείχο της δεξαμενής και μέσα στη δεξαμενή του πρωην βιολογικού βλέπετε την ακαταβλητη Κερκυραική βλάστηαη να οργιάζει
Τι θα μας εξασφαλίσει ότι την ίδια τύxη δεν θα έχουν και τα Κερκυραικά φράγματα.;;; Μπορει κάποιος να μας πει τι έχει απομείνει από τον βιολογικό των Μπενιτσων;;; Με ΄τα συναισθήματα που μπορούν να πηγάζουν απο αυτη την Κέρκυρα. Γ.Σκλαβούνος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου